Klantcase Elan Wonen
![](https://helixacademy.nl/wp-content/uploads/2019/07/Elan-Logo.jpg)
Helix Academy (voorheen HabiTask) verzorgde bij Elan Wonen de incompanycursus Stook- en servicekosten. De cursus werd beoordeeld met een 9. Teamleider Bedrijfsvoering Guus van Gelder vertelt hoe deze cursus de kennis binnen de organisatie heeft teruggebracht.
Ontwikkelvraag
De afrekening van service- en stookkosten bij Elan Wonen is de laatste jaren voornamelijk ingevuld door ingehuurde krachten. Bovendien is veel kennis binnen de organisatie versnipperd aanwezig bij verschillende afdelingen en functionarissen.
Doel cursus
Een opgeleid team Service- en stookkosten die zelfstandig de afrekeningen kan verzorgen en de organisatie kan adviseren over voorkomende issues.
Helix Academy
Vanaf het eerste contactmoment met Helix Academy (voorheen HabiTask) hebben wij het gevoel gekregen dat er mee werd gedacht met de vorm en inhoud van de maatwerktraining, rekening houdend met de situatie bij Elan Wonen. Ook de trainer heeft zich vooraf goed ingelezen voor wat betreft de vraagstelling, het kennisniveau en de gewenste uitvoering.
“Zonder uitzondering waren alle medewerkers na afloop zeer enthousiast over de inhoud van de training en de kundige trainer.”
– Guus van Gelder, teamleider Bedrijfsvoering Elan Wonen
Veel nuttige praktijkvoorbeelden kwamen voorbij en we werden echt uitgedaagd om zelf ook na te denken over soms complexe vraagstellingen. We denken al na over een mogelijk vervolgtraject met HabiTask.