E-learning - Aannemen van reparatieverzoeken

8.1 (178) uit 178 reviews
Incompany E-learning

Wil je leren in je eigen tempo? In deze online cursus werk je aan een stevige technische basiskennis en leer je de huurder op weg te helpen bij verschillende reparatieverzoeken.

Documentatie aanvragen

Algemeen

Je wilt het liefst dat alle reparatieverzoeken doorgezet worden tot een foutloze en volledige opdrachtverstrekking. Dit kan soms best lastig zijn. Voor het aannemen van reparatieverzoeken heb je technische basiskennis nodig. In deze e-learning leer je alles over de techniek in en rondom het huis van de huurder en over de veel voorkomende reparatieverzoeken. Leer je liever in je eigen tempo en wil je niet afhankelijk zijn van een vaste locatie? Dan is deze e-learning de perfecte oplossing voor jou!

Wat levert het je op?
  • Kennis over de techniek en technische onderdelen in en rondom een woning
  • Inzicht in de veel voorkomende reparatieverzoeken en de correcte afhandeling hiervan
  • Het vermogen om een vaste doorvraagformule toe te passen op veel voorkomende reparatieverzoeken
  • Een jaar lang toegang tot deze online cursus

Geschikt voor jou?

Alle medewerkers van woningcorporaties, vve-beheerders en vastgoedonderhoudsbedrijven die te maken hebben met het aannemen van reparatieverzoeken voor de huurders. Denk hierbij aan klantenservicemedewerkers en planners.

Programma

De e-learning bestaat uit tien modules. In de introductiemodule leer je over hoe je communiceert met de klant en kunt bepalen wie er verantwoordelijk is voor de oplossing. Een handige doorvraagformule helpt je om voor ieder reparatieverzoek tot de juiste opdrachtverstrekking te komen. In de modules hierna help je verschillende huurders met reparatieverzoeken waarbij de moeilijkheid per module wordt opgebouwd. Per module zul je ongeveer 45 minuten bezig zijn.

  • Introductiemodule
  • Toilet
  • Douche
  • Keukenblok
  • Ramen en deuren
  • Wanden, vloeren en ramen
  • Buitenruimte
  • Verwarming
  • Elektra
  • Toets in de vorm van een escaperoom

Aan het einde van deze cursus ontvang je een certificaat van deelname.

Data en kosten

Hieronder vind je een overzicht van de kosten voor deze opleiding. Je kunt deze opleiding starten op elk, door jou gekozen, moment.

Kosten

De kosten voor deze E-learning zijn €250,- exclusief BTW. Schrijf je meer dan drie mensen tegelijk in van dezelfde organisatie dan krijg je per persoon €75,- korting en betaal je nog maar € 175,- per persoon.

Incompany

Wil je deze e-learning voor je hele organisatie afnemen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Inschrijven

Zodra je je hebt ingeschreven voor deze e-learning krijg je binnen 3 werkdagen de bevestiging van je inschrijving. Daarna kun je met je inloggegevens direct aan de slag! Je hebt na inschrijving precies één jaar toegang tot deze e-learning.

 

Reviews

Helix Academy staat voor kwaliteit. Daarom evalueren we al onze opleidingen. Lees hier een aantal evaluaties terug.

Zij gingen je voor

Klantreferentie
“Na de E-learning volgde een klassikale les op locatie voor verdere verdieping. Dit werd door de groep als zeer prettig ervaren.”
Denise van de Ven, HR-stagiair Groenen Bouw & Onderhoud
Lees volledige referentie
Anonymous
7
Over het algemeen prima. Sommige onderdelen werken helaas niet goed en niet alle vraag/antwoord stukken zijn correct, maar de informatie over het algemeen is nuttig.
Marianne de Boer
9
Een leerzame cursus met de beginselen van huurdersvragen omtrent reparatieverzoeken.
Afke Leentvaar
HW wonen
8
Een goede opfrisser, ook als je al eerder bij een corporatie hebt gewerkt!
Hanan Hajji
8
Fijn dat alle onderdelen die je in de praktijk tegenkomt aan bod komen
Denya
8
Een heldere, interactieve en interessante cursus met steeds weer een leuke casus.
Paul Oostdijk
7
Ik ben zelf helemaal nieuw in deze branche, deze cursus is zeker voor iemand die nog geen ervaring heeft binnen een woningcorporatie een aanrader. Wel mag er wat verbetering komen wat vraagstellingen betreft, die mogen wat duidelijker zijn.
Lisanne Zwaans
8
Duidelijke cursus met veel nuttige informatie. Makkelijk te volgen als beginner.
Sylvana
9
Ik heb op meerdere KCC's bij Vastgoedbeheerders gewerkt en nooit deze cursus hoeven maken, terwijl het als je net start echt een aanvulling kan zijn.
Patty Harks
8
Goed te volgen, eenvoudig taalgebruik. Goede afwisseling in vorm van vraagstellingen, foto's, filmpjes, geluidsfragmenten. Hier en daar nog wel een spelfout / fout in een naam gezien.
Naushad
8
Ik vind de cursus reparatieverzoek helder en gemakkelijk te volgen. Door de praktijkfilmpjes wordt er meer duidelijkheid gecreëerd over bepaalde situaties waarmee een KCC medewerker te maken kan krijgen. Zo word ik er bewust van met welke situaties ik tijdens het werk te maken kan krijgen
Anonymous
8
Leerzame cursus, interactief door verschillende soorten vragen, leuke manier om informatie op te doen.
Hetty Boom
9
Ik vond het een zeer leerzame cursus; ondanks dat ik dit werk al heel wat jaren doe merk ik toch, dat er nog steeds zaken naar voren komen waar ik het antwoord maar gedeeltelijk van wist. Je bent dus nooit te oud om te leren...
Hetty Boom
8
Leerzame cursus, interactief door verschillende soorten vragen, leuke manier om informatie op te doen.
Fred Lanser
8
Duidelijke uitleg en voor iedereen te volgen.
Trees Krikke
Alwel
10
De cursus is helder en goed opgebouwd. Duidelijke voorbeelden en technieken. Geeft goed aan dat doorvragen héél belangrijk is.
Annemijn Tol
9
Het is een fijne cursus waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Door de actieve vragen wordt er ook geprobeerd je erbij te houden
Nicole Meuwissen
8
Duidelijke beschrijving van alle onderdelen
Gerda Kranenburg

Advies nodig?

Wil je weten welke opleiding het best bij je past of hoe we een opleiding incompany kunnen organiseren? Bel naar 0182 – 682 349, vraag de online opleidingsgids aan of vul het contactformulier in.

Vul contactformulier in